måndag 19 juni 2017

Ruiner........


Finns det något annat som får ens fantasi att gå som att gå och vandra runt en Ruin.
Ni som läst min blogg, har redan vetskap om att jag bara älskar dessa Ruiner .
Många gånger så om man sätter sig ned och sitter och nästan mediterar så kan man få en
vag känsla av hur det kunde vara att leva på den tiden........................

Nu har nog solen gått hårt åt med denna människa (ler) nej det är inte så farligt med solen, men jag tycker man får en härlig dos av lugn när man är vid Ruiner, vissa är lite mera ro givande än andra.
Jag bara njuter av dom.

Jag har en plan på att kanske bygga en liten Ruin på tomten, det kan bli fint..........
Ja det blir inte idag, lite för mycket jobb, jag behöver nog gå igenom mina rabatter så håller dom sig länge sedan.

3 kommentarer:

  1. Sommartider är det dags för spännande utflykter och upptäcka saker som finns runt oss. Häromkring har Hembygdsföreningen satt upp skyltar vid olika platser och ruiner. Bra för du får man ny kunskap.
    Ha det fint på dina upptäckarfärder. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. oh... I love the pictures! I am a girl with an old heart. I love castles and knights and medieval times. Whenever we go out of the country we try to see as many castles and "ruins" as we can!Thank you for sharing!

    SvaraRadera