fredag 10 mars 2017

Lite mera av våren..........

jag har tagit mig en tur runt om i min trädgård och hitta en överraskning, jag har helt glömt denna lilla skönhet som jag satt förra året, men så fin den är, hoppas jag det ska bli många av.


Så hitta jag lite krokusar i min matta, dom skulle få vara massa mera men , jag tror inte dom trivs så bra, men dessa kom ju upp och det ska man vara glad för, för man känner ändå när man ser dessa första blommor att nu närmar sig den ljuvliga våren.
Fast här blev det snö i måndags och det låg ett vitt täcke, det var lika fort borta på Onsdagen igen, kung Bore skämta nog med oss.


Så har jag fått hem ännu mera frö, ja jag älskar frö av alla sorter..........
men här är det lite ovanliga sorter för mig, har inte odlat något av dom, så det ska bli så himla spännande.
Jag håller på att för gro en del av dom, och jag önskar dom kommer upp fort, man är ju nyfiken på hur dom kommer att se ut.
så jag önskar er en solig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar