fredag 17 mars 2017

Hejsan ..........

Ja nu var det ett tag sedan jag var inne och skrev, men tiden går och vad hittar man på........
jo då det har blivit lite med dom små plantorna som jag skolat ut till större krukor, sedan har jag plockat ute.............jösses vad man "skräpar" ner ute på höst och vinter, jag har plockat ihop alla mina krukor, och det var visst rätt många, jag som trodde jag inga hade, det har blivit satt lite här och där med jul blommor.
Så har jag satt penser som jag satt i kruka, det är så trevligt att bli mött av en kruka med blommor på trappan eller vad tycker ni..................
och nu hoppas jag det ska bli lite varmare så jag kan ta tag i att plocka grenar som blåst ner från träden, annars kommer det att klinga i gräsklipparen när den väl ska igång.
Jag önskar er en trevlig och solig helg.

1 kommentar:

  1. ja du har rätt nu vill man ut och pyssla i trädgården. Kvistar ligger och dräller här med. Och krokusen blommar så fint. Underbar tid vi har framför oss.
    Kram Eva

    SvaraRadera