onsdag 24 oktober 2012

Noshörningar i Fara.

Jag måste in med ett liten sak som jag tycker är så &%#¤?!" dum, nu måste människor Ta hornen från Noshörningar och använda för att dom inte ska få Cancer, nu är väl det så att Detta inte hjälper.
Dom stackars Noshörningarna ligger och plågas, Hornen tas av dom Levande, så kan dom antingen dö av infektioner eller av blodförlust, jag skulle vilja se någon av oss människor hoppa på ett ben och det andra var av vid knät. och att det var ett öppet sår.
Jag blir så ledsen så det gör ont i hela min kropp att behöva se sådant idioti, och vi ska vara den intiligenta på denna PLANET.
Vill ni Hjälpa så gå in HÄR Tack för att ni läser detta.

2 kommentarer:

  1. Fy vad läskigt !! Vad är det för människor som plågar djur på det viset??
    Kram till dig !! Eva

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dej - det är så hemskt! Jag har råkat se bilder på en stackars noshörning med stort sår på halva huvudet - det är så hemskt så det gör ont i en precis som du skriver! Djurplågeri är faktiskt det värsta jag vet (ja, visst är det hemskt när människor plågas också, men djuren är ju så skyddslösa) - varje gång jag hör om djur som plågats så vill jag ge marodören samma behandling. Jag ska bli WWF-fadder, det är då något litet man kan göra. Min son har brukat ge en WWF-gåva som julklapp till alla, mycket bättre än onödiga saker. Bra att du upmärksammar det här!
    Kram från Miri

    SvaraRadera