torsdag 23 augusti 2012

Kort i kuvär.......

Jag scrapa ett kort i går, snacka om att det tar lite tid innan hjärnan vill komma igång.
Så har vi insidan av detta Kuvär kort.
Jag blev nöjd med det, inspirationen hoppas jag ska komma nu när man börjat lite.
Sedan har jag oxå börjat att sy en Blus eller vad man kan kallar den, Tyget är så fint med påsydda paljetter i blommor och blad.
Det kan nog synas mera här, ja vi får  se vad det blir när jag blir klar. Det är ju så mycket lättare nu att göra
Kläder när man har en Docka att drapera på.
Ja det var nog allt för i dag. Ha det bra alla mina vänner.

4 kommentarer:

  1. What a gorgeous blouse! I love the color and the sparkly fabric you chose. It's really stunning!...Adorable card too! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker blus!!!!! Korten var fina åxå :D

    SvaraRadera
  3. Så fina kort och blus. Skönt med en provdocka, man blir så glad för nya verktyg i sitt handarbetande! =)

    SvaraRadera
  4. Blusen ser riktigt spännande ut !!
    Kram Eva

    SvaraRadera